Arinoza’dan Angeles’e geçtiler
Arinoza’dan Angeles’e geçtiler
İçeriği Görüntüle

19-21 Haziran tarihleri arasında Hatay’da düzenlenen Yıldızlar Türkiye Judo Şampiyonası’nda, Gaziantep Gençlik ve Spor Kulübü sporcumuz Umut Eryiğit, Türkiye 3.’sü olarak önemli başaırıya imza attı. Rakipleri karşısında önemli bir mücadele ortaya koyan Eryiğit, Türkiye 3.’sü olmayı başardı. Elde ettiği başarı ile birlikte Gaziantep Gençlik ve Spor Kulübü sporcusu Umut Eryiğiit, Milli Takıma seçilme hakkı kazanarak ikinci bir mutluluğu yaşadı. Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü yaptığı paylaşımda; “Umut Eryiğit’i ve emeği geçen antrenörlerimizi tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyoruz” denildi. Spor Servisi