Okul Sporları kapsamında, yıldız erkeklerde Nizip Kocatepe Ortaokulu Beyzbol Türkiye Şampiyonu olurken yıldız kızlarda ise Nizip Namık Kemal Ortaokulu Kriket Türkiye Şampiyonu olmayı başardı. Her iki kulüp ile birlikte Softbol U15 Milli Takımı’na seçilen Nizip Spor Kulübü sporcuları ile birlikte Gençlik ve Spor İl Müdürü Numan Nafız Şahin’i ziyaret ederek başarılarını paylaştılar. İl Müdürü Şahin, şampiyon olan kulüpleri ve milli takıma seçilen sporcuları tebrik ederek başarılarının devamını diledi. Spor Servisi
Şampiyonlardan İl Müdürü Şahin’e ziyaret
Türkiye Okul Sporları Beyzbol ve Kriket’te Türkiye Şampiyon olan iki kulüp, Gençlik ve Spor İl Müdürü Numan Nafız Şahin’e ziyarette bulundular.
Yorumlar





