Düzenleme, Fatma Şahin’in girişimleriyle doğalgaz hizmetleri yönetmeliğinde yapılan değişiklikle hayata geçirildi.

Yapılan düzenlemeyle birlikte Gaziantep’te 65 yaş üstü aboneler, doğalgaz aboneliği sırasında güvence bedeli ödemeyecek. Uygulamanın, özellikle sabit gelirli ve emekli vatandaşlara ekonomik kolaylık sağlaması hedefleniyor.

Abonelik bedeline taksit ve vade farksız kart imkanı

Yeni uygulama kapsamında doğalgaz abonelik bedelinin 6 taksit halinde ödenebileceği bildirildi. Ayrıca ödemelerde kredi kartına vade farksız seçenek sunulacağı belirtildi. Böylece abonelik işlemlerinde vatandaşların üzerindeki mali yükün hafifletilmesi amaçlanıyor.

Çiftçi kaybeder tüccar kazanır
Çiftçi kaybeder tüccar kazanır
İçeriği Görüntüle

Düzenlemenin Gaziantep genelinde yürürlüğe girmesiyle birlikte, yaşlı vatandaşların temel hizmetlere daha kolay erişiminin sağlanacağı ifade ediliyor.