1. YAZARLAR

  2. HACI YILDIZ

  3. TARAFTARIN HAKLI İSYANI
HACI YILDIZ

HACI YILDIZ

Yazarın Tüm Yazıları >

TARAFTARIN HAKLI İSYANI

A+A-

   Zaten şehir ile takımı bir türlü bütünleşmeyen taraftar yeni sezondaki aşı şartı,yarım kapasite ve saçma kombine fiyatlarından dolayı takımdan tamamen koptu.Anadolu kulüpleri sırf tribünler boş kalmasın diye ucuz fiyatlardan bilet satışı yaparken, Gaziantep FK yönetiminden hiç böyle bir şey görülmedi.Bence yönetimin ilk amacı gelir sağlamak,sonra tribünleri doldurmak.
Şehirde de sanki Gaziantep FK diye bir takım yokmuş gibi.Hiçbir reklam panosunda Gaziantep FK duyurusu yok.
Stada ulaşım desen zaten çözülememiş bir problem.Otobüs kaldırılıyor ama yetersiz.Eğer giden taraftarın arabası yoksa stada ulaşması çok zor.Bu etkenler düzelmediği için maçlara giden taraftar sayısı giderek azalıyor.
Taraftarların tribünleri doldurması takımlarını sahada desteklemeleri,sahadaki futbolcuyu da motive eder ve rakibe de korku salar.Bugün süper ligde oynayan kulüpler içerisinde belkide en az sayıda taraftarı olan kulüp Gaziantep FK desem yalan olmaz.
Kime sorsak Gaziantep,''Spor Şehri'' derler fakat şehrin spordan kopması için her şey yapılıyor.
   Ama bu sorunların çözümü bellidir.Geçmişte olduğu gibi kulüp yönetimi ile taraftar grupları buluşmalı,istekleri ve problemleri dinlenilmelidir.Tribünlere küsen taraftar tekrar kazanılmalıdır.Aşı zorunluluğu olduğu için sürekli olarak aşı kampanyaları yapılmalıdır.Bilet fiyatları düşürülmelidir.Öğrencilere de ayrı indirimler yapılmalıdır.
   Belki Başkan Cevdet Akınal,sporun içinden gelmediği için taraftarın kıymetini bilmiyor olabilir ama taraftar;12. adamdır,takımın itici gücüdür.Ben biliyorum ki yönetim kadrosu içinde taraftarın kıymetini ve etkisini bilen arkadaşlar vardır.Bu arkadaşlar en kısa zamanda başkan ile görüşmeli ve taraftarı tekrardan tribünlere döndürülmelidir.
Bugüne kadar sessiz kalan taraftar grupları haklı olarak şehrinin takımına sahip çıkmak için yönetime karşı bazı sorunları dile getirdi.Umarım taraftar gruplarının haklı çıkışını yönetim göz ardı etmez.Bir an önce şehrin belirli bölgelerinde hem toplantılar düzenlenmeli hem de her maç öncesi maçı duyuran ilanlar Gazi Şehrimizin dört bir yanına asılmalıdır.           
 

Önceki ve Sonraki Yazılar

YAZIYA YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
1 Yorum