Hiç okunmamış bazı şarkılar var sanılır. Bazı şarkılar şairin şiir defterinden dinlenir. Bazıları bestekarın sazında dolaşır. Sahibini arayan bazı şarkılar da vardır. Fakat bazı şarkılar talihsiz bir ortamda doğmuştur. Bestekarın çevresinde vefasız ve kibirli bazı solistler vardır. Hep aynı eseri çalan, yıllanmış sazlar vardır. Yeniyi hiç aramayan, yorgun korolar vardır. Müzik nasıl ilerler, bunu düşünen azdır. Eski tas eski hamam, böyle devam ederse, kim kazanır dersiniz, zaman bize gösterir. Mevcut diğer müzik türleri ile bu arada sevimsiz bazı yeni müzik türleri ortamı işgal eder. Koro şefleri, solistler ve sazlar, bunu hiç düşünmezse, yeni eser geçmeyen, korolar değişmezse, dinleyen seyirci de, bu gerçeği görmezse, bizim günümüzün şairleri ne yapsın, bestecileri ne yapsın? Bir konser sunucusu bana şöyle demişti, "biz sadece otuz yıl önceki şarkılara, şans verip okuyoruz". Ne kadar ayıp ve dar görüş sayılır bu görüş, değil mi dostlar. Demek önce besteci ölsün, sonra aradan otuz yıl geçsin diyor. Ondan sonra bakarız diyor. Oysa şair, besteci ölür, eseri yaşar, onların değerini bilmeyen unutulur. Şarkıların notası, arşivlerde dursa da, notalar kendi aralarında buluşarak, her şarkıyı birlikte söylerler. Okunmamış bir şarkı, aslında hiç yoktur. Bestekarı ilk solist, ilk okuyandır aslında. Üstelik bir şarkının en anlamlı okunuşu, bestecinin kendi sesinden olandır. Kim ne derse değişmez, bu Allahın emridir. Bazı kendini beğenmiş solistler de besteciyi ve besteyi beğenmez. Onlar her zaman ünlü bestecilerin ünlü eserlerinin peşindedirler. Kendi ünlerinin de o eserleri okumakla olacağını sanırlar. Oysa her solist aynı ünü ve başarıyı sağlayamaz. Bazıları sanki okuduğu şarkıyı kendi yaratmış gibi böbürlenir. Oysa onun gibi kibirli olanlar er geç unutulur. Fakat müzik tarihinde ve kayıtlarında bir beste, şairi, bestecisi ve ona hayat veren vefalı solistleri ile ömür boyu unutulmaz. En kalıcı olan ise halkın gönlünde taht kurmuş olan şarkıların üstünde bestecilerinin ve güfte yazarlarının adını taşıyan notalardır. Bestecinin kendi el yazısı ile yazdığı notalar ise en kıymetlidir. Bestecilere "hocam" diye hitap eden ve hiçbir şair ve besteciyi asla küçümsemeyen solistlere sevgimiz ve saygılarımız ebedidir. Tarihe mal olmuş başta rahmetli Zeki Müren olmak üzere ünlü ve saygın tüm sanatçılarımıza ve tüm solistlerimize, ayrıca bestelerimi okuyan rahmetli ünlü ses sanatçımız ve koro şefi Sayın Bülent Oral'a, yine ünlü ve değerli ses sanatçımız Rahmetli Sayın Gülderen Gül hanıma, konserlerde eserlerimi okuyan Sayın koro şefi Berrin Algur hanıma, değerli koro şefi Sayın Gürsel Mercanlı beye, değerli kanuni bestekarımız Sayın Göksel Baktagir beye, değerli koro şeflerimizden Sayın Suphi İdrisoğlu beye ve değerli eşi solist ve bestekar Sayın Saadet İdrisoğlu hanıma, değerli koro şefi Sayın Diler Yalaza hanıma, değerli koro şefi Sayın Sıtkı Sahil beye, değerli koro şefi Sayın Harika Murteza Akyüz hanıma, bilgisayarda nota konusunda katkıda bulunan değerli sanatçılarımız ve bestekarlarımız Sayın Erol Bingöl beye ve Sayın Turhan Taşan beye, Gaziantepli besteciler konserleri ile beni onurlandıran Gaziantep Büyükşehir Belediyesi Kültür Daire Başkanlığına, değerli koro şefi Sayın Muhtar Küçükkömürcü beye, Canım Antep isimli bestemi okuyan Gaziantepli değerli sanatçımız Sayın Faruk Lök beye, değerli Gaziantepli sanatçımız Sayın Burhan Atik beye, bazı bestelerimi okuyan değerli sanatçımız Sayın Mehmet Berk beye, değerli sanatçımız Sayın Aylin Dönmez hanıma, değerli sanatçımız Sayın İsmet Gülen beye, değerli sanatçımız Sayın Burcu Söylemez hanıma, değerli sanatçımız Sayın Recep Selimoğlu beye, değerli sanatçımız Sayın Ayla Aşkan hanıma, değerli sanatçımız Sayın Yaşar Tamer beye, değerli sanatçımız Taner Tamer beye ve değerli sanatçımız Sayın Zekiye Kuldaş hanıma ömür boyu sevgilerimi, saygılarımı ve şükranlarımı sunuyorum. 8 Kasım 2013 gecesi İstanbul'da Gaziantepli değerli sanatçımız Sayın İhsan Güvenç beyin konserini izledim ve çok beğendim. Kendisine ve tüm Gaziantepli sanatçılarımıza ömür boyu başarılar dilerim. Kalın sağlıcakla değerli dostlarım...