10 bin adet lunapark bileti dağıtan Öztekin, “Eğitim-öğretim yılını tamamlayan çocuklarımızın karne sevincine ortak olmak için Oğuzeli Belediyesi olarak yaklaşık 10 bin adet lunapark bileti hazırladık. Gaziantep'teki tüm lunaparklarda geçerli olacak biletleri, İlçe Milli Eğitim Müdürümüz Mustafa Bozgeyik ile bir araya gelerek öğrencilerimize ulaştırılmak üzere teslim ettik” diye konuştu.
BEKİR AMCANIZ YANINIZDA
Öğrencilere iyi tatiller dileyen Öztekin, “Bir yıl boyunca emek verdiniz, ders çalıştınız ve yoruldunuz. Şimdi eğlenmeyi, dinlenmeyi ve güzel anılar biriktirmeyi hak ettiniz. Sizlerin mutluluğu bizim en büyük mutluluğumuzdur. İyi tatiller çocuklar. Unutmayın, Bekir Amcanız her zaman yanınızda” dedi.




