Gaziantep Emniyet Müdürlüğü’nün başlattığı Huzurlu Parklar Uygulaması sonuç veriyor. İl Emniyet Müdürü Celal Özcan, parklarda alınan güvenlik tedbirlerini yerinde incelerken, son 3 günde yapılan denetimlerde 23 şahıs hakkında çevreye rahatsızlık vermekten işlem yapılırken, 161 sürücüye 669 bin 447 TL cezai işlem uygulandı.

ÖZCAN YERİNDE İNCELEDİ

İl Emniyet Müdürü Celal Özcan, parklarda alınan güvenlik tedbirlerini inceleyerek vatandaşlarla sohbet edip, talep ve görüşlerini dinledi. Özcan, “Çocuklarımızın güvenle koşup oynayabilmesi, vatandaşlarımızın huzur içinde vakit geçirebilmesi için parklarda denetimdeyiz” dedi.

SÜRÜCÜLERE CEZA

Lüks otomobil çukura düştü
Lüks otomobil çukura düştü
İçeriği Görüntüle

İl Emniyet Müdürlüğü ekiplerince son üç gün içerisinde yapılan Huzurlu Parklar uygulamasında; 10 Bin 508 şahıs sorgulanırken, 23 şahıs hakkında çevreye rahatsızlık vermekten işlem yapıldı. Yapılan denetimlerde 316’sı motosiklet olmak üzere Bin 174 araç sorgulanırken, 161 sürücüye 669 bin 447 TL cezai işlem uygulandı.