Atatürk Kültür Sahnesi’nde düzenlenen programda, farklı dönemlerden mezunlar, akademisyenler ve öğrenciler buluşarak geçmiş anılarını tazeledi ve mesleki deneyimlerini paylaştı.
Programın açılış konuşmasını yapan Sosyal Bilimler MYO Müdürü Prof. Dr. Rüstem Yanar, okulun kırk yılı aşan köklü geçmişine vurgu yaparak tüm katılımcılara teşekkür etti. Konuşmasında meslek yüksekokulunun gelecek vizyonunu paylaşan Prof. Dr. Yanar, iş dünyası ile bağlarını güçlendirecek iki yeni model hakkında bilgi verdi.
3+1 EĞİTİM MODELİ
Gelecek eğitim-öğretim yılından itibaren 3+1 eğitim modeline geçileceğini belirten Yanar, öğrencilerin teorik eğitimin ardından bir dönemi kesintisiz olarak sahada geçireceklerini ifade etti. Bu projeyi taçlandıracak olan "Mezun-Öğrenci Mentorluk Modeli"ni de uygulamaya geçireceklerini belirten Yanar, kamu ve özel sektörde başarı yakalamış tecrübeli mezunların, mevcut öğrencilere kariyer yolculuklarında rehberlik edeceğini söyledi. Mezunlara güçlü bir iş birliği çağrısında bulunan Prof. Dr. Rüstem Yanar, "Sizler olmadan bu projelerin bir kanadı hep eksik kalır. Öğrencilerimize kapılarınızı açarak ve onlara mentorluk yaparak bu köklü çınarı hep birlikte geleceğe taşıyalım" diye konuştu.
TECRÜBE AKTARIMI YAPILDI
Protokol konuşmalarının ardından, kendi alanlarında önemli başarılara imza atmış mezunlar kürsüye davet edildi. "Mezunlar Adına Konuşmalar" bölümünde; 27. Dönem Milletvekili ve İş İnsanı Nejat Koçer, Doç. Dr. Nisa Seçilmiş, Harezmi Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Karataş, Yeminli Mali Müşavir Murat Üzümcü, Gülşah Konukoğlu, Hakan Sözmen, Hasan Sadıç, İbrahim Akköz, Öğr. Gör. Vuslat Serra Özakça, Dr. Demet Karayılan Gülengül ve Ebru Çayırgan söz alarak anılarını ve iş hayatındaki tecrübelerini aktardı. Etkinlik, salondaki tüm mezunların, akademik ve idari kadronun sahneye davet edilmesiyle çekilen büyük "aile fotoğrafı" ile son buldu.




