GamFed Türkiye’nin bu yıl 3’üncüsünü düzenlediği Gamification Hackathon, 48 saatlik bir maratonun ardından sona erdi. 18-19-20 Haziran tarihlerinde gerçekleşen 3. Gamification Hackathon’da Dinçer Lojistik iş hedefleriyle yarışan PushUp takımı, geliştirdiği oyunlaştırma projesiyle 5 büyük ödülden biri olan ‘Bahçeşehir Üniversitesi Özel Ödülü’nü almaya hak kazandı. Lojistik operasyonlarda sipariş toplama sürecinin etkinliğinin arttırılması ana hedefiyle geliştiren ödüllü proje, Dinçer Lojistik tarafından iş süreçlerine uyarlanarak hayata geçirilecek.Üniversite öğrencilerinden oluşan ekiplerin, oyunlaştırma hedefi olan markalar ile eşleşerek 48 saat içinde en iyi oyunlaştırma fikrini geliştirmeye çalıştığı 3. Gamification Hackathon 20 Haziran’da sona erdi. Pandemi koşulları nedeniyle online olarak gerçekleştirilen maratonda bu yıl 20 ekip yarıştı. Türkiye lojistik sektörünü geleceğe taşıma vizyonuyla faaliyetlerini sürdüren ve sektöre kazandırdığı yenilikçi çözümlerle bilinen Dinçer Lojistik’in iş hedefleriyle yarışan PushUp takımı, güçlü rakipler karşısında önemli bir başarıya imza atarak 3. Gamification Hackathon’u ödülle tamamladı. Lojistik operasyonlarda sipariş toplama sürecinin etkinliğinin arttırılması ana hedefiyle Dinçer Lojistik adına yarışan PushUp takımı, geliştirdiği modelle 5 büyük ödülden biri olan ‘Bahçeşehir Üniversitesi Özel Ödülü’nü almaya hak kazandı. Ana hedefin yanı sıra ürün toplama operasyonlarında verimlilik, minimum seviyede hata, toplanan ürünlerin doğru ayrıştırılmış alana aktarılması gibi alt hedefleri de içeren ödüllü model; iş süreçlerinin mükemmelleştirilmesini sağlayacak bir uygulama olarak büyük dikkat çekti.