İstanbul’da oynanan Türkiye Kupası karşılaşmalarında takımını yalnız bırakmayan Şahinbey Belediye Spor Kulüp Başkanımız Cuma Güzel, "Şahinbey Belediye Spor Kulübü olarak Onursal Başkanımız Mehmet Tahmazoğlu’nun da destekleri ile hem lig hem de kupada şampiyon olduk. Oyuncularımı ve teknik ekibimizi tebrik ediyorum" diye konuştu. Spor Servisi
Başkan Cuma Güzel takımı tebrik etti
Ampute Süper Lig’de 5. kez şampiyon olan Şahinbey Ampute Futbol Takımı Türkiye Kupası’nda da 5. kez şampiyon olurken Şahinbey Belediyespor Kulübü Başkanı Cuma Güzel, takımı tebrik ederek gururlandıklarını söyledi.
Yorumlar





