Meclis toplantısı zılgıt, alkış ve Recep Tayyip Erdoğan sloganlarıyla gerçekleşti. Milletvekilleri Gaziantep'e çok büyük hizmetler yaptıklarını anlatırken, il başkanı Eyüp Özkeçeci de onları destekleyerek övdü. Fatma Şahin, çok başarılı işler yaptıklarını, millet bahçesine kesin olarak büyük bir cami yapacaklarını söylerken, Nejat Koçer daha farklı yaklaştı ve Gaziantep'i başarılı bir noktaya taşıdıklarını, kendilerini eleştiren ve kenti dışarıya kötü göstermek için çalışanlar olduğunu söyleyerek onlara 'HAİN' damgası vurdu. Bu kadar övgünün arasında, bir süredir partiye kırgın olduğu bilinen ve uzak duran eski il başkanı Ökkeş Eruslu, ayağı yere basan bir konuşma yaptı. Eruslu " Bu partiye gönül vermiş herkes, bakanı, belediye başkanı, milletvekili de bu partiye bir şeyler götürmek için gelmemeli. Gelen herkesin bu partiye katkıda bulunması gerekiyor. Herkes Reisin arkasına sığınmış"diyerek herkesin kendine çeki düzen vermesi gerektiğine dikkat çekti. FATMA ŞAHİN MEYDAN CAMİSİNDE ISRARLIDanışma Meclis toplantısına günlerdir kent gündemini meşgul eden 120 itirazın olduğu Millet Bahçesi Projesi damgasını vurdu. Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin teşkilata projeyi anlattı. Eski Vali Ali Yerlikaya döneminde Emniyet ve Valiliğin şehrin merkezinden taşınmasının gündeme geldiğini belirten Şahin, “Fevzi Çakmak Bulvarı, Karayollarının olduğu yere küçük bir valilik yapalım dedik. Ali Vali de projesini çalıştı. Allah için çok yeri dolaştım, Avrupa’ya gidin her gittiğiniz yerde şehir meydanında müzesi vardır, Kilisesi vardır, yeşil alanı vardır. Dünyanın en iyi meydanlarına gidin kilisesiz meydan göremezsiniz. Burada bir meydan camisi olacak, bu meydan camisi ile ilgili de hayırsever yaptığı projeyi şehre anlatacak. Fitne, fesat, dedikodu, üzerine şehri yönetemeyiz” dedi.ÖZKEÇECİ:GAZİANTEP’TE ÇEKİŞME YOK,HİZİP YOKAk Parti Gaziantep İl Danışma Meclisi Kocaeli Milletvekili Genel Merkez İl Koordinatörü Cemil Yaman, Genel Merkez Teşkilat Başkan Yardımcısı Ruken Kilerci, Ak Parti Gaziantep Milletvekilleri Ahmet Uzer, Müslüm Yüksel, Sait Kirazoğlu, büyükşehir ve ilçe belediye başkanları, eski ve yeni il, ilçe başkanları, kadın gençlik kolları ve çok sayıda partilinin katılımıyla yapıldı. Onat Kutlar Devlet Tiyatro Salonu’nda yapılan toplantıda konuşan İl Başkanı Eyüp Özkeçeci, Kahraman Mehmetçiğimize Barış Pınarı Harekatı’ndan muzaffer çıkması dileğinde bulundu. Özkeçeci, “Biz burada öncelikle dua edelim, Rabbim ayaklarına taş değdirmesin, muzaffer kılsın. Ortadoğu’da, Gaziantep’te yapılan oyunlar hiç bir zaman tutmayacak. Gaziantep’in Kurtuluşu 25 Aralık. Yaklaşık 100 yıl önce Fransızlar burayı işgal ettiler. Emelleri hala devam ediyor. Dünyanın öbür ucundan buraya ayar vermeye çalışıyorlar ama hevesleri kursaklarında kalacak. Çok şükür başımızda güçlü bir lider var. Dünya lideri var. Amerikası bir taraftan, Rusyası bir taraftan terör örgütlerine destek veriyorlar. Ama sahada kazanılan başarı masadada devam edecek. Çok şükür masada kuralları koyan yine Türkiye., yine Recep Tayyip Erdoğan. Birlik olacağız beraber olacağız. Reisimizin bu kadar sıkıntısının bu kadar derdinin arasında bir de Gaziantep olmasın olmayacak inşallah. Bir noktaya işaret edeceğim, 8 tane il başkanı değişen iller var. Gaziantep’te ise ben üçüncü il başkanıyım. Gaziantep farkı burada. Bu neyi gösteriyor birlik beraberliği, çekişme yok, hizip yok Gaziantep’te. Bundan sonra da inşallah olmayacaktır.” diye konuştu.CHP İL BAŞKANI BENİM MİLLETVEKİLLERİME SÖZ SÖYLEYEMEZCHP İl Başkanı Lütfü Demir’in Ak Parti Milletvekilleriyle ilgili sözlerine de değinen Özkeçeci, “Geçen hafta maalesef bir terör partisiyle omuz omuza olan bir partinin il başkanı benim milletvekillerime sataştı. Amacı yaklaşan kendi kongresi. Neymiş Ak parti milletvekilleri çalışmıyormuş. Aynı dakika cevabını verdim. Bir il başkanı hele hele terör partisiyle kol kola olan bir partinin il başkanı benim milletvekillerim hakkında söz söyleyemez. Önce kendilerine baksınlar. Bugüne kadar ne yapmışlar? Gaziantep’te taş taş üstüne koymuşlar mı? 18 yıldır Ak Parti’nin Gaziantep’e ne yaptığı sizlerde şahitsiniz ortada. İnşallah bu başarı sizler sayesinde daha da ileri gidecek. Gaziantepte çözülemeycek bir sorunumuz yok. 2023’e kadar seçim yok ama bizim görevimiz yarın seçim varmış gibi teşkilat olarak çalışmak. Gaziantep teşkilatımızla gurur duyuyorum. Şuana kadar Reisimize Gazianteple ilgili hiç bir sıkıntı gitmedi. Bir sıkıntısı da Gaziantep şuana kadar olmadı bundan sonrada olmayacak şu anda dünyayla uğraşıyor, dünya lideri dünyayla uğraşır” dedi. ŞAHİN:BALIK HAFIZAMIZ VAR ÇOK ÇABUK UNUTUYORUZBüyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin ise ‘Ak Parti benim ailem’ diye başladığı konuşmasında şunları söyledi:“İstişare sünnettir. 2001’de genç bir mühendis olarak yola çıktım. Balık hafazamız var çok çabuk unutuyoruz. Ülke olarak yüzde 10 küçülmüştük, ekmeğimiz aşımız küçülmüştü. Bismillah dedik yola çıktık. Hakkın ve halkın rızası için yola çıktık. Hatırlayalım yasakları kaldıracağız dedik. Kürtçe şarkı söylemek, halay çekmek yasaktı, Kürtçe isim vermek yasaktı. Çok çabuk unutuyoruz. Sayın Cumhurbaşkanımız bu yasakları kaldıracağız dedi ve kaldırdı. 17 yıldan beri başamıza gelen pişmiş tavuğun başına gelmedi. Parti kapatmaya kadar giden bir süreci yaşamış bir kardeşinizim. Son 6 yılda bu coğrafyada başımıza gelmeyen kalmadı. Eğer 15 Temmuz gececi hakkın rızası olmasa sayın Cumhurbaşkanımızın cesareti olmasa bu necip milletin feraseti olmasa biz burada olamazdık. Allah hepinizden razı olsun. Parlamentoya bomba atan bir ziniyetten bugün buraya geldik. Ve bugün başka bir şey söylüyoruz. Komutan çok önemlidir. Onun liderliğinde ümmetin ümidi olmaya devam edeceğiz. Mazlumun, mağdurun, yetimin, yoksulun duasını almaya devam edeceğiz. Eski Valimiz Ali Yerlikaya’ya sormuşlar çok paramı buldunuz, Gaziantep modeli nedir diye. Bu model bir kardeşlik modeli. Onun için Gaziantep modelinde bu kadar zor coğrafyada bu kadar zor şartlarda bakın 3 tane il başkanımız olmuş. Bunun nedeni istikrar güven, huzur, iş odaklı gitmek. Elbette eksikler var elbette hatalar var iş yaparsan hata yaparsın. Bu ekip gece gündüz çalışıyor teşkilatlarımız milletvekillerimiz. Adalet bakanımız Allah ondanda razı olsun.”EMSAL 3’Ü GÖRÜNCE ŞEHRİ BETONA BOĞAMAYIZ DEDİKSon zamanlarda gündemde olan Meydanla ilgili teşkilatı bilgilendiren Şahin, “Teşkilatlarımız elimiz, ayağımız, gözümüz, kulağımız, nasıl bir meydanımız oluyor, ne yapıyoruz siz bilgi sahibi olun. Her şehrin bir meydanı vardır. Dünyayı dolaşan arkadaşlarımız biliyor, Avrupa’da, Amerika’da nereye gitseniz sizi bir meydana götürürler. Her şehirde bu meydanlar şehrin kimliğidir. Bizim şehir meydanına gelince, önce Kamil Ocak’ın yıkım kararı ve stadın yapılmasıyla ilgili süreç başladı. Kamil ocak stadyumunun taşınma kararı alındıktan sonra burayla ilgili süreç başlatıldı. Burası TOKİ’nin yeri. TOKİ’nin Büyükşehir belediyesine sormadan burada imar yapma tasarruf ve yetkisi var. Ama vekillerimize çok teşekkür ediyorum bu işe hep birlikte müdahale ettik. 150 Milyon TL yeni Stadyuma para harcandı. En az bunu çıkarması lazım çünkü TOKİ’nin kendi alanı. Ticaret, turizm, resmi kurum alanı vs. emsal 3’ten başladı, 52 bin m2 inşaat alanı vardı. Oteller ticari alanların olduğu haş serbest olduğu emsal olduğu bir proje yapıldı. Biz şehri betona boğamayız dedik ve Vekillerimizle hep birlikte TOKİ’ye gittik. Biz gittikçe onlar düşürdüler. En son İTÜ meydan projesi çalıştı. Ancak onuda istemedik. Her pazarlıkta alan düştü” dedi.YOL KAPATMIYORUZSeçim beyannamesinde Cumhurbaşkanının Gaziantep’e geldiğini hatırlatan Şahin, “Ne söylediysek o, söz namustur. Sayın Cumhurbaşkanımız buraya geldiğinde dediki bu Gazi şehir her zaman arkamızda durdu, her zaman desteğin en güçlüsünü verdi parasına puluna bakmayın kardeşim ben burada bir millet bahçesi yaptıracağım ve TOKİ’nin buradaki yaptığı plana para diye bakmayacağım önce insan önce Gaziantep diye bakacağım dedi. Bizim başkan adaylığımız netleştikten sonra meydan çalışması yaptık. Millet Bahçesinde kastel var, tamamen yeşil. 60 bin m2 alan içerisinde arasa olacak, yani çarşı küçük küçük dükkanlar, yemenicilerin, bakırcıların olacağı çay kahve içeceğiniz yerler olacak. Gelen itirazlar var, Pazartesi günü o yolla ilgili kısma, ulaşım ile ilgili kısma yeniden gelen itirazları değerlendireceğiz. Zaten yolu kapatmıyoruz. Biz bu meselelerden önce Emniyet ve Valiliği şehrin merkezinden taşıyalım dedik. Fezvi Çakmak Bulvarı, Karayollarının olduğu yere küçük bir valilik yapalım dedik. Ali vali de projesini çalıştı” dedi.BURADA BİR MEYDAN CAMİSİ OLACAK‘Allah için çok yeri dolaştım, Avrupa’ya gidin her gittiğiniz yerde şehir meydanında müzesi vardır, Kilisesi vardır, yeşil alanı vardır’ diyen Şahin, “Dünyanın en iyi meydanlarına gidin kilisesiz meydan göremezsiniz. Burada bir meydan camisi olacak, bu meydan camisi ile ilgili de hayırsever yaptığı projeyi şehre anlatacak. Fitne, fesat, dedikodu, üzerine şehri yönetemeyiz. bilim ve akıl ve teşkilatlarımızla başaracağız. Kapalı alanda ne var? 4 bin m2 kapalı alana düştük. Çarşı var. Ne ticaret, ne otel var. Meydanları nasıl yaşatacağız. Kamil Ocak’ın yeri, 150 Milyon, TOKİ emsal 3’ü paraya çevirseydi 300 milyon , Çevre şehircilik bakanlığı yapıyor 100 milyon devlete maliyeti 550 milyon. Bunu Ak parti yapıyor Recep Tayyip Erdoğan ekibi yapıyor. Bunu çok iyi anlatın. Büyükşehir belediyesiyle ilgili kısımda biz imar düzenlemesi yapıyoruz. Çevre bakanlığı projenin ihalesini yaptı biz, halkımıza ne söylediysek ne söz verdiysek onu yapıyoruz başka partilerin yaptığı gibi filmde çevirmiyoruz. Ne söylüyorsak o. Cumhurbaşkanımız Gazi şehrin 100. yılı himayesine aldı. Vekillerimizle birlikte başardık. İşte bu kimlikli, kasteliyle, yeşil alanıyla, Osmanlının zerafeti, Selçuklunun tarihiyle Millet Bahçemiz. Bu Millet Bahçesinin sonuna kadar arkasındayız. Allah’ın iziniyle dedikodusuyla değil, karıncalar gibi çalışıp dev eserler bırakan bir ekibin mensubuyum bunu birlikte başaracağız.”şeklinde konuştu.KOÇER:GAZİANTEP’İ KÖTÜ GÖSTERMEYE ÇALIŞAN VATAN HAİNLERİ VARAk Parti Gaziantep Milletvekili Nejat Koçer ise Gaziantep’e Ak Parti döneminde yapılan yatırımları anlatı. Ekonominin iyiye gittiğini belirten Koçer, “3 ayda 10 puan faiz indirildi ekonomimiz iyi gidiyor. Büyüme rakamları artıyor. Gaziantep Organize Sanayi Bölgemizde Ekim ayı elektrik tüketimi yüzde 15.5 arttı. Bu rakam tüm zamanların ekim aylarının en yüksek rakamı. ihracat yüzde 7.7 Türkiyenin tam 7 katı. Ekim ayında 705 milyon dolarlık ihracatımız var, aylık bazda tüm zamanların en yüksek rakamı. Hala bunları Manipüle etmeye, yokmuş gibi davranan Türkiye’yi ve Gaziantep’i kötü göstermeye çalışan vatan hainleri var. Bir müjde vereyim ihracat yapanların alacağı Eximbank kredi faiz oranları yüzde 8. 79’a düşürüldü. Bankalara çağrıda bulunuyorum. Fiyatları aşağı çekmelerini sabırsızlıkla bekliyoruz” dedi.GAZİANTEP ŞANTİYE GİBİKOSGEB destekleri, tarımsal desteklerle ilgili bilgi veren Koçer, sağlık alanındaki yatırımları dile getirdi. Koçer, “Abdulkadir Yüksel Hastanesi hizmete girdi, çok fazla dedikodu yapıldı ama yüzde 99’u gerçek değildi. Her iyi yatırımda mutlaka bir dedikodu ortaya çıkardılar, yapılan iyi işi aşağı çekmeye çalıştılar. Gaziantep’te 2019’da 48 okul hizmete açıldı, 128 okulun yapımı devam ediyor. Son 3 yılda Gaziantep’e sadece eğitim için 1 milyar TL’nin üzerinde kaynak aktarıldı. Havalimanı 300 milyon TL ile ihale edildi. Ekonomimize yapılan mudahale yatırımları ufakta olsa geciktirdi. Biz vatandaşımıza hiç bir zaman yalan söylemedik. Havalimanı şu anda hiçbir kaynak sorunu olmadan yapımına devam ediyor. Şehrin tamamı şantiye gibi. 1875 yataklı şehir hastanesi devam ediyor, spor tesisleri yapımları devam ediyor. Kuzeyşehir, Gaziray, hastaneler, Millet Bahçesi bittiğinde bu şehir çok daha farklı bir noktaya gelecek” diye konuştu.UZER:”SAFLARIMIZI SIKLAŞTIRMAMIZ LAZIM”Ak Parti Gaziantep Milletvekili Ahmet Uzer, zor bir dönemden geçtiğimizi belirterek, “Türkiye ekonomisi üzerinde ciddi bir baskı uyguluyorlar. Ak Parti’nin birlik beraberliği önemli. Eruslu’nun bu toplantıya katılması bizim için çok önemli. Metin Özkarslı burada. Bu çok önemli. Kongre dönemine giriyoruz. Saflarımızı sıklaştırmamız lazım. Bu dava için emeklerimiz boşa gitmedi. Ülkemizi çok önemli bir noktaya getirdik. Bugün Türkiye’yi hesaba almayanların senaryoları tarihe karıştı. Türkiye’nin dirayetli duruşu sayesinde. Bu ülkenin güçlü bir Ak Parti’ye her zamankinden daha fazla ihtiyacı var. Birbirimizi seveceğiz, sayacağız” dedi.YAMAN: GAZİANTEP BİR FARKLI GÜZELLEŞİYORKocaeli Milletvekili ve Genel Merkez İl Koordinatörü Cemil Yaman, “Parlamento çalışmalarında AK Parti Grup Üyesiyim, Gaziantep Milletvekilleri eksiksiz destek verdiklerinden dolayı teşekkür ederim. Gaziantep’e 6’ıncı gelişim ve her geldiğimde Gaziantep bir farklı güzelleşiyor. Derdimiz, sevdamız ve davamız bellidir. Derdimiz, davamız millettir. Sizler ile bizler arasında hiçbir fark yoktur. Bu ülke sıradan bir ülke değildir. Bu millet sıradan bir millet değildir. AK Parti yalnız parti değildir. AK Parti, medeniyetimizin bugün ki temsilcisidir. Bizim derdimiz ve davamız sadece oy almak değildir. Öyle olsaydı sizin karşınızda hesap veriyor olmazdık. Siz soru sordunuz, size hesap vereceğiz. AK Parti kurulduğunda Cumhurbaşkanımız, ‘Türkiye’de hiç bir şey eskisi gibi olmayacak’ dedi. Bugün Türkiye’de hiç bir şey eskisi gibi değil” dedi.ÖKKEŞ ERUSLU: KENDİMİZE DÖNMEMİZ GEREKToplantıda Ahmet Uzer’in önerisiyle Ak Parti Gaziantep İl eski Başkanı Ökkeş Eruslu’ya da söz verildi. Eruslu, 3 Kasım tarihinde Ak Parti’nin iktidardaki 17.yılını kutlayacağını belirterek, ”18 yıl önce partimiz kuruldu. 17 yıl önce bir seçime gittik, o dönemde seçim çalışmaları yürütürken gezilerimizde 3 veya 4 vekil Gaziantep’te çıkaracağımızı söylüyorlardı. 3 Kasım Seçimlerinde biz çalışmamızı yaparak Gaziantep’ten 7 milletvekili çıkardık. 13 ay sonra Yerel Seçimlere girdik ve bu seçimleri de kazandık. Şimdi Ankara, İstanbul ve birçok ilin Büyükşehir Belediye Başkanlıklarını alırken bu hale niye geldik? Bunları düşünmemiz, kendimize dönmemiz gerekiyor. Dünya küçüldü, dünya herkesin cebinde bulunan cep telefonunun içerisinde. Ne oldu da biz İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlık seçimlerinde 800 bin fark yedik? Bunun bir nedeni olması gerek, sizlerinde bizlerinde bunu düşünmesi gerekiyor. Bu partiye gönül vermiş herkes, bakanı, belediye başkanı, milletvekili de bu partiye bir şeyler götürmek için gelmemeli. Gelen herkesin bu partiye katkıda bulunması gerekiyor. Herkes Reisin arkasına sığınmış, biz Reisimize destek vermezsek, arkasında sağlam birini görmezse ne olacak? Makamlar gelip geçicidir. Eksiklerimiz var, bir grubu temsil edenlerin dikkatli olması gerek. Mazlumun elinden tutmak için göreve geldik. Bizlerin her zaman mazlumdan yana olması gerekiyor”şeklinde konuştu. Meral KINACILAR