Yemeksepeti’nin “oyunlaştırma” projesi yarışma ruhuyla yemek siparişi deneyimini daha interaktif hale getiriyor. Yemeksepeti’nin kendi dinamiklerine özel olarak kurguladığı bu proje ara yüzü ve alt yapısıyla tamamen Yemeksepeti yazılımcılarının imzasını taşıyor. Yüzde yüz yerli olan Oyunlaştırma projesinin önümüzdeki dönemde Delivery Hero bünyesinde ihraç edilerek farklı ülkelerde de uygulamaya geçirilmesi bekleniyor.Büyük ilgi gören oyunda bugün 1 milyon kişi semtinin “muhtarı” olmak için kıyasıya yarışıyor. Şimdiye kadar 107 bin 400 kullanıcının “muhtar” olduğu oyunda 58 milyon adet rozet kazanıldı. Oyun profilini Facebook’a bağlayıp arkadaşlarıyla yarışanların sayısı ise şimdiden 600 bine ulaştı.Yemeksepeti, sadece kullanıcılarını binbir çeşit lezzetle buluşturmakla kalmıyor kendini yeni dijital trendler ve kullanıcı beklentileri ışığında hiç durmadan güncelliyor.Bu doğrultuda, Yemeksepeti kullanıcılarından son yıllarda sıkça aldığı “Yemeksepeti neden bize yemek önermiyor” sorusuna çözüm bulmak için son dönemin en önemli dijital trendlerinden “oyunlaştırma” kavramını sistemine entegre etti.Yarışma ruhuyla yemek siparişini daha eğlenceli ve interaktif hale getirerek, kullanıcılara yepyeni bir deneyim yaşatmayı hedefleyen Yemeksepeti, oyunlaştırma projesini geçen yıl kullanıcılarıyla buluşturdu. Yemeksepeti bu proje ile kullanıcıların birbirlerinden ne yiyecekleri konusunda ilham almalarına imkân tanıyor. Oyunlaştırma, kullanıcılar arasında paylaşımı ve etkileşimi tetikleyerek kullanıcıların yeni alternatif lezzetler keşfetmesini sağlıyor.Yüzde 100 Türk projesiYemeksepeti’nin Bilgi Teknolojileri Departmanı tarafından hayata geçirildiğini ve yüzde yüz Türk oyunlaştırma projesi olduğunu vurgulayan Yemeksepeti Pazarlama Direktörü Barış Sönmez projenin detaylarını aktardı: “Yemeksepeti’nin kendi dinamiklerine özel olarak kurguladığımız bu proje ara yüzü ve alt yapısıyla tamamen Yemeksepeti yazılımcılarının imzasını taşıyor. Türkiye’deki en büyük oyunlaştırma projesini sadece 11 ayda ortaya çıkarmak büyük bir başarı. Bir diğer başarımız ise; ortalama bir buçuk sene içerisinde “muhtarlık yarışına” katılan kişi sayısının 1 milyona ulaşması ve kullanıcılarımızın oyuna gösterdikleri ilginin her geçen gün artması. Teknik kurgusu ve kullanıcılarımızın gösterdiği ilgi nedeniyle oldukça başarılı bir noktaya gelen bu yerli proje aynı zamanda global çapta da kendini kanıtladı. Bağlı olduğumuz Delivery Hero grubunda tüm ülkeler projeye çok yakın ilgi gösterdiler. Hepsinin hayali bizim projeyi yapabilmek!”